LG V-CC182 bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG V-CC182 bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

sphynx 14-04-2008
Geschreven voor: LG V-CC182 rood

Ik heb deze stofzuiger sinds juli vorig jaar en ik ben nu op zoek naar een andere.
De filter is waardeloos en past slecht in de behuizing waardoor hij nog sneller dicht zit. Het leek zo mooi om een wasbare hepafilter te hebben maar na elke keer stofzuigen zit alles in de naadjes vastgekoekt en moet hij onderhand weer gewassen worden.
De telescoopslang klikt niet meer netjes vast omdat het kunststof hulsje los heeft gelaten.
Al met al een leuke stofzuiger voor de bovenverdieping en niet voor dagelijks gebruik.

MusicStation2000 27-01-2008
Geschreven voor: LG V-CC182 rood

qualitatief zeer goed en robust toestel met een enorme zuigkracht waardoor het nogal lawaaierig is, maar aanvaardbaar.
Filters zitten wel heel erg snel vol. (Na 2 stofzuigbeurten). Ik weet niet of dit voor een HEPA12-filter (een zeer fijne filter) normaal is of niet.
Bediening van de motor (aan/uit + zuigkracht) aan het handvat is zeer praktisch.